Pembantu Tadbir Kewangan Gred W17

Semakan Panggilan temuduga pembantu tadbir kewangan Gred W17

>> SEMAK SEKARANG <<

 

APA ITU PEMBANTU TADBIR KEWANGAN GRED W17?

  • Kumpulan: Sokongan
  • Kem/Jab: Pelbagai Kementerian/ Jabatan/Pentadbiran Kerajaan Negeri Sembilan, Melaka dan Pulau Pinang
  • Jadual Gaji:
GAJI MINIMUM GAJI MAKSIMUM KADAR KENAIKAN GAJI TAHUNAN
RM929.00 RM3,377.00 RM95.00
  • Syarat Lantikan:
    • SPM atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan serta kepujian dalam mata pelajaran Matematik atau Perdagangan atau Akaun pada peringkat peperiksaan tersebut;
      [ Gaji Permulaan : RM929.00 ] atau
    • SPM serta sijil Perdagangan Malaysia Peringkat Pertengahan (Simpan Kira-kira) atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan;
      [ Gaji Permulaan : RM985.13 ] atau
    • SPM serta Sijil Perdagangan Malaysia di Peringkat Tertinggi (Perakaunan) atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan;
      [ Gaji Permulaan : RM1,154.33 ] atau
    • Sijil Pengurusan Perniagaan atau Sijil Penyimpanan Kira-kira daripada Politeknik di bawah Kementerian Pendidikan atau kelayakan dalam bidang berkaitan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan;
      [ Gaji Permulaan : RM1,379.92 ] dan
    • Kepujian B.M (termasuk lulus Ujian Lisan) pada peringkat SPM atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan.
  • Deskripsi Tugas:
    Bertanggungjawab ke atas tugas-tugas kewangan sepenuh masa dengan membantu pihak pengurusan/penyelia dalam urusan-urusan seperti berikut:

    • Menyedia dan mengemaskinikan belanjawan tahunan.
    • Mengurus dan mengawal peruntukan.
    • Menyelenggara rekod dan menyediakan laporan perbelanjaan.
    • Mengurus, menyelenggara, memantau semua jenis panjar.
    • Mengurus, merekod dan mengambil tindakan susulan berhubung dengan pendahuluan diri, pendahuluan pelbagai, pinjaman komputer dan pinjaman kenderaan.
Baca juga :  Pegawai Penjara Gred KA19

Apa kata Calon Temuduga Pembantu Tadbir Mengenai Tindakan Beliau? Ketika mendapat Panggilan Temuduga?

  1.  Beli eBook ‘Rahsia Lulus Temuduga Kerja Kerajaan’

Aku bukan nak promote buku ni ke ape… tapi memang ni la yang aku buat 1stsekali… mula-mula memang xnak beli tapi bile aku cuba dapatkan maklumat dari internet tentang persediaan temuduga  x banyak yang aku dapat… alih-alih yang keluar promosi buku ni… malas nak fikir banyak aku korbankan jela 40 hinggit aku beli benda alah ni… tapi bagi aku berbaloi-baloi gak beli buku ni… semua maklumat yang aku nak ade… 

Rujuk link ini. >> Rahsia Lulus Temuduga Kerja Kerajaan. 

Rujuk link ini untuk cara tempah >> Cara Tempah Rahsia Lulus Temuduga Kerja Kerajaan.

  1.    Cari Maklumat Kementerian Di Mana Anda Bakal Ditempatkan.

Baca juga :  Penolong Jurutera Gred JA29

Kalo ikutkan aku memang malas nak amik tau… tapi x banyak cket aku kene tau gak pasal kementerian yang aku ‘bakal’ masuk kan… aku try dapatkan maklumat mengenai latar belakang kementerian, carta organisasi, barisan kabinet, moto, objektif n piagam pelanggan… macam berhimat je kan? tapi yang aku betol-betol ingat menteri jer…hihihi… 

  1.    Cari Maklumat Tugas-tugas Pembantu Tadbir

Nak cari yang khusus tuk Kementerian yang aku bakal masuk memang x jumpa…so aku tibai je diskripsi tugas pembantu tadbir secara umum… rasanya setiap kementerian/jabatan prosedur kerja tetap sama… kalo lain pun pada satu-satu keadaan la kot… sambil-sambil tu aku search gak info pasal gaji, waktu bekerja n kelayakan…

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

TAMAT REVIEW COPY TIPS TEMUDUGA PEMBANTU TADBIR KEWANGAN. 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Baca juga :  Senarai Jawatan Kerajaan Untuk Lulusan SPM

Nak lagi panduan lengkap?

SMS/Whatsapp ke nombor ni cepat2. >> +60179772303

Taip : SAYA NAK PANDUAN TEMUDUGA PEMBANTU TADBIR.

Tapi anda tak perlu Whatsapp/SMS jika anda rasa anda boleh lulus dengan jayanya tanpa memerlukan panduan.

Ini hanya untuk mereka-mereka yang SERIUS SAHAJA ! Yang serius mahu kerja kerajaan.

~ Admin SemakanSPA.Com~

Carian Artikel :

  • keputusan temuduga pembantu tadbir kewangan w17,
  • semakan keputusan pembantu tadbir kewangan,
  • keputusan pembantu tadbir kewangan,
  • keputusan temuduga spa pembantu tadbir kewangan,
  • keputusan temuduga pembantu tadbir kewangan 2015,
  • keputusan temuduga pembantu tadbir kewangan gred w17,
  • semakan temuduga pembantu tadbir kewangan gred w17,
  • semakan pembantu tadbir kewangan gred w17,
  • semak keputusan temuduga pembantu tadbir kewangan,
  • pembantu tadbir kewangan w17 kementerian kesihatan,
  • ,

Tinggalkan Pertanyaan